bara dig borta så är allt bra

Förlåt... Allt var ett misstag som blev större.. till bråk... Inge mer tjafs nu. Allt är bara över, Inget mer att säga. Tomma ord i luften som bara svävar mellan oss. Dom bryter inte ut. men spänningen mellan oss är laddad.. beredd att bryta ut. Skapa kaos. Jag bara undviker dig. Undviker kontakten.  Tänk att nått så litet blev så stort.. Det var verkligen inte meningen... Allt som vi hade.. det är borta nu. Alla dessa månader, dom bästa jag haft i mitt liv. Allt är borta... Tack vare ditt jävla ego och inte kunde erkänna att du hade fel.. Men nu är det över. Nu är allt borta. Ena sekunden var allt bra, allt var lugnt. Men i andra sekunden var alt kaos... hela min värld rasade framför mina ögon.
Men det är lugnt nu... jag fick veta vem du egentligen var. Hur du betedde dig. Men bara jag får ut dig rån mitt liv. Får bort all smärta, så forsätter livet.
Men vart jag än ser, var jag än går påminner allt om dig. Kan inte gå ett steg utan att jag ser dig framför mig. Innan jag hör din röst viska i mitt höra.
Jag vill bara ha dig ur mitt liv.
Ja, det var ett misstag... Ett misstag att lära känna dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0