Medborgare av sverige!

God eftermiddag kra medborgare... haha ne jag skojja bara!
Men hejhej! Sitter nu med Jippe (Mathilda) i soffan och ser på nått fukkat program...
Igår åkte jag och träffade Mathilda och Oscar.. såklart sätter jag mej på fel tunnelbana.. ya fett bra!
aja men sen va jag med dom.. vi satt typ på ip och lyssnade på musik och såg på när dom andra spelade boll...
Sen åkte vi till mathilda och hämtade hennes saker.. sen gick vi och köpte kebab och pizza och frossade hemma...
Sen så gick hon och jag ut och så träffade vi Fredrik och hans kompisar.. sen skulle dom gå på bio så vi drog hem och drack cola^^ haha sen så drog vi till edis igen och satt oss där.. sen kom Fredrik och vi satt och snackade till typp... halv 2? hehe... Det va jättekul att träffa Fredrik.. har ite sätt honom på.. 3 år! Shit!
Hahah satt där på medis och snackade gamla minnen!
Sen på vägen hem så stannade jag och Mathilda till vid fontänen vid Maria torget och badade fötterna.. hihi det var kallt... burr!
Sen satt vi hemma och dampade.. som vanligt!
Bilder och videos kommer senare idag eller imorgon^^
hihi pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0