Älskling!

Tjosan sötnosar!! Nu sitter jag med barndoms bästis Sara! Vi ska ha mys!! Har inte träffat henne på länge!! Idag har jag varit och shoppat present till sara (en annan sara)  med Mathilda. Hanna och Lisa var med också en liten stund. men dom var tvungna att dra. Sen drog jag och mathilda hem till mej och chillade. sen skulle jag ka till tyresö. och då när jag var på Gullmarsplan så ropade någon mitt namn. och det var Ilian!! Blev först skit rädd och överaskad för jag trodde jag drömde! men sen insåg jag att jag inte sov. Då blev jag bara väldigt glaad! sen drog jag hit!! men nu ska jag och Sara ha skojj och myys! Bloggar kanske mer i morogon!

Jag vet, vi är normala


puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0