Avatar... varför älskar alla den?

Godmorgon! Igår var jag för lat för att sätta på datorn och blogga lite. Men nu kan jag säga vad som hände igår!
Hade åkt till Tyresö... det tar ca 40-50 min. Sen när jag kommer dit, är allt inställt!!! Åh vad jag blev sur då!!!! Sen åke jag tillbaka till Södermalm och mötte upp mamma så tog vi en shopping tur! Vi tittade på en jeans jacka till mej och så. Idag ska jag titta på en till affär. Men Mamma köpte iallafall ett par solglasögon till mig^^ Då blev jag glad igen!
Sen när jag kom hem och loggade in på msn så blev jag mycket gladare!
Klockan 8 drog jag hem till Ilian och såg på Avatar.... Han är beroende av den filmen? :S Creepy!!!
Den är rätt bra, men jag förstår inte vad alla tycker att den är den bästa filmen som någonsin gjorts i världshistorian!?
Är det nån som kan förklara det för mej?!!!!
Aja nu sitter jag och är helt färdig, nu ska jag sätta på kanal 5 och så Sanna Broding i vakna med the voice!
Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0