Bio med käresta!

Godmorgon Sverigefolket! Har precis vaknat och jag känner mig om ett troll. Går runt i lägenheten med ett stort täcke och håret ser ja... inte direkt vackert ut. Men idag ska jag träffa Mathilda! Ska träffa henne kl 12 vis slussen. Sen ska vi åka till t-Centralen och shoppa och snacka massa! haha. Senare ikväll ska jag och Tilda gå och se Alice i Underlandet. Har någon av er sätt den? Känner mig om den ärna i hela världen som inte har sätt den. Hur var filmen? Bra? dålig? Berätta allt om den! hihhi
Men nu ska jag sätta på tv och snart göra lite te och mackor!

Kommentarer
Postat av: Sara

Såg den i Onsdags, var superbra!

2010-04-09 @ 09:41:07
URL: http://mathildasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0