?

Bästa veckodagen: Fredag!
Humör: HAPPY!
Favoritgodis: Laktis, choklad och gott gott godis!
Är det nåt du absolut inte äter: Mögelost
Kläder just nu: Ljusa jeans, rosa linne, svart kofta.
Musik just nu: Jason Walker - down
Favoritsaft : Hallon
Dagens längtan: Tills jag sover gott
Hur många kuddar sover du med:
2-3
Spelar du nåt instrument: Aa...
Dagens frisyr: Utsläppt
Kommer du ihåg din första kärlek: Oh yeh
Har du några homosexuella vänner: jäppo
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: haha nej?
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej.
Bio eller promenad: Promenad med rätt person men bio är nästan aldrig fel
Dagens borde: Planera den kommande veckan
Dagens  fundering: Hemligstämplat!
Snarkar du? Nope...
Rädd för insekter? Mjaa
Det här är jag bra på: Shoppa och hänga med vänner!
Vad vill du jobba som? Öhm... jurist..
Chips eller godis? GOSID!
Skriver du dagbok? Kan man säga, min blogg och ****
Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? öronen?
Hur många syskon har du? 1 syster
Är du rädd för blod? Kanske inte rädd, men inte direkt trevligt..
Anser du att du är stark? Jag är en stark person ja
Röker du? nopie!
Snusar du? nej
Använder du knark? nej
Kaffe eller te? TE
London eller Paris: Paris såklart!
Favoritfärg: Vit
Född: Stockholm!
Nationalitet: Ren svenne banan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0