FUKK

FYFAN FÖR SKOLAN! Det var en talangjakt i skolan. och om man hat ett eller fler bidrag i klassen, får klassen gå. Vi hade jesper som skulle sjunga en låt han hade skrivit själv. men nene han fick inte sjunga den!! och vi fick ingen tid att fixa ett nytt bidrag så när alla andra klasser fick se på talangjakten hade vi en EXTRA LÅNG NO LEKTION! jippy!
Åh blev så jävla suur!!!!!
Sen efter skolan drog jag, Mathilda och Lisa till donken.. behövde tröst äta.. sen drog jag hem.. OCH NU HAR JAG INET MOBIL FÖR ATT NÅN FUKKING PUK KÅD ÄR FEL?!!! ÅHH BLIR SÅ SUUUR!!!!!
*DAMP*
aja men snart ska jag äta på tacobar med mamma.... och så blir det lite shoppingdå tror jag...
hihi
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0