puss

Hej! förlåt för dålig uppdatering! men jag har varit hos moa och har inte pallat varit inne på datorn. 
Först när vi träffades i Tisdags morse så gick vi och shoppade. jag köpte en kjol. ett läppglans och ett linne.  Sen klippte moa sej och hon blev as fin!!
Efter det drog vi och träffade sally. då gjorde vi lite "bus". sen drog vi hem till harley och så kom pelle och vi såg på film.
sen när vi ko  hem tittade vi på tv och se gick och la oss.
iMorse så vaknade vi 12. då gjorde vi lunch. Hamburgare. Sen fixade vi oss och drog ut och träffade sally, diddi och oliver. vi satt på en fotbollsplan och chillade. sen kom nån som hette eldar. men jag drog typ när han kom.
och nu sitter jag här med världens huvudverk!
ska ta en dusch nu och ta hand om mej själv!
puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0