Shopping!

Nu sitter jag hemma. Har precis köpt en fin present till Lisa! Hihi mer än så säger jag inte! För lisa läser min blogg! Jag och Mathilda strosade på stockholms gator. Mathilda köpte också en present!
Idag var det skola.. som alltid. Vi hade prov i so... det gick okej...nej det gick skit! Kunde inte fokusera på provet... tänkte bara på en annan...
JUSDET! nu när jag har allas uppmärksamhet vill jag bara säga :RÖKNING DÖDAR! Det är inte bra. och om DU  gör det, försök sluta så fort som möjligt! Man luktar blää och det är inte så speciellt gott att kyssa någon som röker! ELLER HUR?!
Aja men nu ska jag ringa lite samtal och se hur kvällen blir!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0