Till Min Bästa Vän Mathilda <3

Jag måste bara berätta om min Bästa Vän Mathilda. Vi går i samma klass.. har snart gjort det i ett år. Fick lära känna dej och det var nog det bästa jag gjort på länge.  Du fick mej att må bra. du fick mej att klara av alla problem jag hade. Dej kan jag alltid snacka med. Du får mej alltid skratta! Hahah
Vi har så många sjuka minnen tillsammans! Hahah. Jag vet att jag kan vara fett tråkig och emo ibland. men du gör alltid min sol gå upp lysa. Du gör min dag. Du har gjort mej den människan jag är idag. Du har förändrat mej på ett bra sätt. Du har det också jobbigt ibland. men jag försöker verkligen verkligen att stötta dej!
Alla gånger du sovit hos mej, Alla gånger jag sovit hos dej, Melodifestivalen, Alla cp minnen, allt! det känns som igår allt hände... Dugör mej hel Mathilda.. och jag kommer alltid älska dej!
Älskar dej<3333333333333333333333

Kommentarer
Postat av: Mathilda

AAAAAAAAAAAAAAAAAAw! Blanca älsking!!!!!!!!!

Förlåt om jag är sur och bitter ibland!!! Älskar dej nu o alltid! <3333333333333333

2010-04-22 @ 20:03:01
URL: http://jagtypgillardig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0