TRÖTT

Hej! Har precis kommit hem och jag är heelt slut! Igår var jag på FJORTIS fest hos Sara! Hahah så jävla kul asså! Man skulle klä ut sej till tvätt äkta fjortis! Hahah Mathilda tog det på STORT allvar! Haha när jag såg hemme i svedmyra satte jag mej ner på marken och ASGARVA! haha. När vi kom hem till Sara fick vi lite välkomms drinkar och så. Sen drog vi ut och satte oss på taket och tog en massa bilder. hAHAH.  sen drog vi in och åt. Sen drog vi ut igen. men då bytta typ alla till mjukis och hoddies så alla såg ut som gangsters^^ haha. Vi gick runt i Enskede och hade skojj och filmad och så. Sen kom Johanna. Sen efter det gick vi hem igen och åt efterrätt! så jäävla gott!! det var chockld foundu (stavas?) och man kunde dopp banan och marsmellows (stavas?) i det!! sjuukt gott!! Sen tittade vi på Paranormal Activitet. Satt och skrek! hahah. Sen såg vi på American gay hahah somnade  filmen men den var lite.. bögig? hah. Sen så gick vi och la oss...
på morgonen så ringde nån mej på dolt så ja vaknade!! INTE OKEJ!
Sen åt vi frulle och sen taggade och hem.
men nu ska jag ta en dusch och plugga och senare ikväll ska jag träffa ilian^^
Oseriös bild på mej och tilda (jag gangster och tilda fjorre!)
puss puss
mer bilder kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0