Sol och jag sitter hemma...

Hejsan.. Är så jävla trött... gick upp klockan 6 imorse... skolan var piss som alltid! Me det var lite värre idag eftersom vi hade matte prov... INTE OKEJ!! Och så regnade det på morgonen.. NOT A GOOD START ON THE DAY?!
Sen fick vi hål och solen lyste! och jag fick i mej lite klubbor.. så då blev allt BRA igen! Förra vecka  gjorde jag klart mina Hotpants i Slöjden.. och idag fick jag ta hem dom.. Kommer inte använda dom.. för dom blev HELT FUKKED UPP!
Nu skiner solen... men jag (Jävla cp som jag är) sitter hemma i mörkret och har ont i magen.... Har lust att gå ut... men har ingen rolig inne på msn.. eftersom alla mina nummer ligger på min mobil som är FUKKTUP!
Aja! Om ni vill göra nått ring!
puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0