Valborg...

ÅÅÅH! Det här var den bästa valborgen någonsin!
Valborg är så jävla överskattat! Varje år tror man att något kul ska hända.. t.ex förra valborg.. jag och Moa gick runt riddarholmen och sen drog till t-centralen och ringde alla påvår kotaktlista eftersom vi inte hade något att göra! Vi tog en massa bilder och ja.. men det var skönt att bara vara med Moa oxå...
Men somsagt är valborg överskattat! Alla vill supa sig fulla och hoppa runt vid en majbrasa... NOT SO FUN!
Jag och Ilian såg på Film och drack cola... Det var mysigt! och så körde vi kortspel!
Vi såg Titanic och nån till film.. men den andra somnade jag i... Haha...
Mamma var dum nog och ringde när det var som sorligast i Titanic... HUMPF!
Aja! Nu sitter jag hemma och har sjukt ont i halsen...!
Ska kanske göra mej en kopp te och sätta på en film!
Bilder från förra årets valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0