Lev ditt liv istället för att skriva om det

Jag har funderat...   Nu måste ni tänka . Åh första gången eller? Och som svar på den så är det icke sant! brukar tänka då och då! Haah
Men nu till saken! Alla vi små flickor gör bloggar, kanske till och med två! Och drömmer om att bli lika stora som Kissie, Dessie och så... Men sanningen är.. det finns ca 2 miljoner bloggar.. men kanske 10 stycken, om inte mindre, kommer bli lite b-kändisar som Kissie.
Okej, nu måste ni kanske tro: Varför skriver hon så? hon har ju blogg och allt! MEn det är så att jag skiter i om jag blir känd, om jag får allas ögon på mig, om jag får alla kommentarer och publicitet. För i min egna lilla värld är jag  jag! Inte så mycket mer. Och livet handlar inte bara om att bli känd! För allt slutar med för många operationer, dåligt självförtroende oc dålig självkänsla.
Tex Kissie, hon måste ha glömt bort Alexandra eftersom hon är Kissie närstan hela tiden. Tycker att hon va lite söt, IBLAND, innan hennes ENORMA bröst. Men om hon tycker det är fin är det ju hennes åsikt och osm sagt är det hennes kropp och liv, inte vårt!
Och lilla Dessie... Stackars lilla flicka! Tonårs alkoholiserad! men hon är söt!
Hoppas hon kommer ifrån spriten!
Men dom blev kända genom att provocera, göra saker som man inte normalt gör... töjer på gränserna!
Men en sak jag inte förstår är varför alla vill vara som dom? Kul att vara alkoholiserad, ha liite förstora bröst och ha ingen respekt alls! Lev livet utanför bloggen istället!

Lev livet istället för att skriva om det!

Och så gäller det att bjuda på sig^^


Kommentarer
Postat av: mostafa

abo maskiner

2010-08-20 @ 23:34:17
Postat av: mostafa

abo blåa maskiner

2010-08-20 @ 23:35:54
Postat av: mostafa

abo atomer, abo protoner abo bomber abo al BOMBA aeh

2010-08-20 @ 23:41:27
Postat av: Noahdiana

Great site! Lots of useful information!

2011-06-03 @ 13:22:18
URL: http://noahdiana.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0