Never open yourself for someone who don not deserve it...

Jag trodde jag visste vem du var... men det var bara en spegelbild av den du vill och försöker vara... Jag trodde du inte va som alla andra... trodde du var speciell... men jag hade så fel.. så fel...
Den kvällen.. jag visste inte vad jag gjorde.. när jag kysste dig var det helt fel... att lära känna dig var ett stort fett misstag... Att du fick mig le va ett misstag
att lite på dig va ett misstag...
Jag öppnade mig för dig. men vafan får jag för det? jo ingte! eller jo.. bara massa lögner!
Det var fel av mig att lita på dig, det var fel av mig att le när du försökte, det var mitt fel at jag någonsin lärde känna dig.....

Kommentarer
Postat av: Taraldadele

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2011-06-07 @ 13:34:30
URL: http://taraldadele.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0