somnade och hade knasigaste drömmen!

Asså jag måste verkligen berätta en dröm jag hade nyss! Slumrade till i soffan när jag såg på "Two and a half men"
Och jag drömde världens knasigaste dröm!
Det var jag och Moa i en skog, Och så såg vi en kyrkogård. Och såklart går vi dit! Och det är natt och det är jättemörkt och den stora fullmånens ljus reflekteras på våra kroppar.
Men iallafall! spå smyger vi till en grav som stog öppen.. och vi ser ner i den öppna graven.. och där ligger Stellan. Han bah: tjena! welcome to my crib! och gjorde en gest mot hålet han låg i! ahhaha
Moa hoppade ner och jag stod kvar för jag tyckte det var fett konstigt.. sen kommer en clown fram till mig och bjuder mig på en röd klubba... Sen vaknade jag...
Shit.. fett skum dröm... hum!
Var bara tvungen att säga det!
Kanske blir en kväll hemma idag.. vet inte om jag orkar gå ut och träffa några.
Knas knas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0