Till dig älsklingen!

Asså du vet inte hur mycket du betyder för mig. Du har alltid stått vid min sida. Alltid stöttat mig. Alltid varit där för mig när jag har gråtit. Du har alltid varit någon jag har kunnat prata med. Du har alltid förstått mig när ingen förstod nått. Du kunde se hur dåligt jag mådde utan att jag behövde säga nått.
VI kanske grälar och bråkar ibland.. men det är oftast missförstånd eller bara trams... vi behöver inte ens prata om det och vi vet att ett litet gräl inte hindrar oss från att vara ifrån varandra.
Båda vi två har haft jobbiga stunder.. men vi har alltid varit där för varandra och gjort varandra starkare.
Du är det bästa jag vet. Det finaste jag vet Mathilda Marklund <3
Älskar dej

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åååh jag vet inte vad jag ska skriva! Du betyder otroligt mycket för mig med. Älskar dig! <3

2010-08-05 @ 10:47:55
URL: http://mklm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0