Killen i fönstret mittemot

Sitter här framför datorn, ser ut genom fönstret. det känns som natt. Killen i huset mitt emot står och röker i fönsterkarmen och samtidigt försöker flörta me nån på min sida av gatan.
Ännu en dag av förnedring för den killen när jag sitter och skrattat åt varje "sexig" rörelse han gör.
Han tycker att han är 100% snygg. han har rtt att tro de med, han ser rätt bra ut.
Haha vem ljuger jag för? Han är helt sjukt snygg.
Men på det sättet att han försöker lirka kvinnan eller flickan i mitt hus runt hans finger misslyckas ha med för på det sättet han raggar kommer han ingen vart.
Sitter och röker och samtidigt flörtar... lyckat.
.
.
Nu ska jag gå mot skolan i natten. herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0