Shopping me Mathilda i Nacka Forum!

Japp, slutade typ 11, så jag och Tilda drog till Nack forum. Shit! har aldrig varit där förr, sjukt stort asså!
Har shoppat lite för Las Palmas, måste ladda upp med ny bikini och sånt!
Hahah köpte en svart bikini överdel, sjukt fin och sen lite julklappar men skriver inte ut som här för min syster läser min blogg ibland och ja.. hon kanske golar!
Idag skulle jag egentligen spelat Valthorn, men min valthorns lärare ringde mig ör typ 5 min sen oich sa att han hade avslutning med sin orkester, så jag får åka till Tyresö på Onsdag kl 5 istället! Men bara ag får spela så blir de bra :)
Nu sa jag sova... är sukt trött av att shoppa i typ 5 timmar....
hahahhah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0