Avatar!

Hejhej! Jag hann inte blogga igår efter bion, så jag gör det nu. Först gick Pappa, jag och Clara(syster) och åt på Esperia. Det var jättegott! Sen åkte jag och pappa till Ösermalmstorg och såg Avatar. Den var JÄTTEBRA! Asså dom som inte har sätt den så har dom missat nått! den var helt fantastisk! Men sen så åkte jag och pappa hem, Då var mamma och hennes kompisar kvar. hon hade en liten tjejmiddag med hennes  närmaste vänner. jag fick sitta och konversera med dom och pappa gick till mitt rum och tittade på tv. Sen klockan elva kom Adam, Clara, Mattias, Helena och Gutti (claras vänner) hem. då så satt jag, Mattias och Adam i köket och snackade. vi hade trevligt! men sen så skulle de gå på nån klubb och så tittade jag på tv och sen somnade klockan 2 typ. och idag har jag sovit, tittat på tv och duschat!
men nu ska jag vara social på fb!
puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0