MÅNDAG!

Hej nu har jag precis kommit hem!
Idag har det varit min oturs dag!! Allt började med att Mathilda inte ficki följa med mej till Tandläkarn för Gunnar är bitter fitta!! Mamma hade skrivit lapp och allt (gav den till min mentor) och sen när jag var hos tandläkaren så gjorde det typ as ont! började nästan gråta!<333
Se n när jag åkte hem så hade jag glömt mina nycklar hemma, så jag var utelåst.. kul vah. sen så gick jag till Blooms och tog mej en fika. sen nu klockan halv 5 kom clara hem och släppte in mej!!!
Men men nu ska jag hat skriva om Gunnar!
Han är arrogant och tror att han är nå fukking hitler!!

Kommentarer
Postat av: Gunnar Hansson

Ja, du Blanca. Vi har nog mycket att prata om du och jag. Men det tar vi på morgondagens lektion istället.

2010-02-03 @ 19:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0