Mys med Tilda!

Hejhej! förlåt för jag inte har uppdaterat, men jag har inte orkat! men nu ska jag berätta om min helg!
Fredag: Jag och Tilda stannade kvar i skolan med Amin och Kawa och hade kul^^ sen när vi skulle dra hem så lev jag och Tilda mulade av Oskar, Kevin, Sebbe och Bill... vi blev inte mulade typ en gång... utan typ 4... men jaja. vi såg ut som cp. sen drog vi hem till mej. där tog vi på oss varma trooa kläder och myste med en kopp choklad och tittade på tv. Sen skulle hon hem och äta. sen så kom Tilda igen, för hon skulle sova över hos mej!! Typ precis när hon kom drog vi till Film kedjan och hyrde 2 filmer. det blev Prestigt och The finaste thing. Tilda fattade inte Prestigt, men jaja.  Sen när vi tittade på andra filmen satt vi och skrattade heela tiden!! hahahaha!!!
Sen somnade vi!
Lördag: Jag och tilda vaknade. drog till stan. där köpte jag ett par jeans från Bik Bok! as snygga! Sen så köpte jag ett par glasögon! wiiii!
Hihi vi gick runt och tittade i as många butiker, provade kläder och skor och hade skit kul! hahaha. sen när vi kom hem så var Tilda "Story teller" hahah!! Men sen drog hon hem. då började jag städa ur min garderob... usch vad det var jobbbigt. men då kom Adam och Mattias!! Hihi (claras kompisar) men clara och Mattias tittade på melodifestivalen medans jag och Adam satt i köket och konverserade. hihi. men sen drog dom och jag fortsatte med att städa graderoben. det blev 4 hela kassar med kläder! AMAGAD! hihi. sen gick jag och la mej!
Söndag: Vaknade, tittade på tv, duschade. Ja det var min helg!! hihi
Hahha kuk sången från andra filmen!! så jävla skön asså!!!
hahah
puss puss!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0