Tjejmiddag hos Hanna

Hej! förlåt för jag inte har skrivit nått men det är så att jag inte ar orkat att blogga!
Men nu ska jag berätta om trosdagen, fredagen och  lördagen!
Trosdags: Åkte in till stan med Hanna efter skolan. Hon och jag fikade och hade jättemysigt. Sen gick hon för hon skulle på teater, så jag gick på Åhlens. Där köpte jag ett ljusrosa läppstift av M.A.C.
Sen träffade jag pappa. han gav mej pengar, så jag kunde köpa en Mouli tröja. Jag köpte en svart as fin!
sen åkte jag hem och chillade.
Fredag: var i skolan, hade skit tråkigt. Efter skolan stannade jag, Mathilda, Hanna och David kvar i skolan och hade jättekul. Sen drog jag och träffade mamma och tog en fika!
Sen gick jag och hyrde film. "Rose red" den var 4  timmar lång, och det var jättebra i början, men i slutet blev det lite för mycket. sen sommna jag.
Idag (lördag) : Vaknade, tittade på tv, gjorde i ordning mej och åkte hem till, Hanna. Hon hade tjejmiddag hemma hos henne. Det var jätte kul och jätte mysigt!!
Sen fick jag skjuss hem av Mathildas pappa och nu är jag här. Mer bilder kommer snart!!
Mitt m.a.c läppstift!

puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0