min födelsedag!<3

Japp, nu har man kommit hem dåh. Idag så började dagen med att mamma, pappa och Clara kom och uppvaktade mej. Jag fick En Björn Borg väska, en ny mobil och björnborg strumpor. sen åt vi cheescake (stavning) sen gjorde jag iordning mej. Sen gick jag till skolan. i skolan sa många grattis. sen när jag slutade ritade Keywan bögen blåa sträck på mitt ansikte!! usch vad jag blev sur! Sen gick jag hem och åt lite tårta. Efter det åkte jag till Tyresö. Efter det åkte jag till Gina tricot och köpte ett skärp som var för stort som jag ska byta imorgon och så köpte jag ett leopard förgat mönster. hihi
och nu är jag här!!1
men nu ska jag göra lite läxor och så
puss puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0