Andreas Wiljk in my <3

Jag tror jag är kär....
Andreas Wijk... OMFG! Hans röst är så jävla underbar, han är otroligt snygg, har bra stil, hans ögon är så sjukt charmiga... vad finns det nått mer man kan önska efter?! NEJ!
När han var med i Vakna med the voice satt jag bänkad framför tvn. Hade knappt fixat mig. Bara hunnit sminka mig men ändå så var att se Andreas live på kanal 5 MYCKET viktigare än att komma i tid. Faktiskt kom jag försent. Men det gjorde inget för jag fick se Andreas Wijk.
Andreas är 17 år, Bor i göteborg och går på musik skola i göteborg.
Han sjunger helt jävla otroligt! Hns röst får mej att rysa ända in till ryggraden.
Här! Det är den bästa videon på honom. Han spelar live. Vet ej vart, men jag önskar att jag hade varit där!
andreaswijk
Hans blogg!
Tjejen som spelar piano heter firda och går på samma musik skola som Andreas. Hon sjunger också jättevckater.
Hoppas ni gillar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0