FAN VAD MYCKET FIKA OCH SÅNT SKIT IDAG!

Goddagens foket! Kom nyss hem från donken och jag tror jag har gått upp 5 kilo! asså seriöst!
Idag så slutade vi rätt tidigt (kl halv 12) men ag, Siri, Lisa och Mathilda drog till Ringen och jag hittade väärldens mest underbara klackskor! blev lite kär!
Sen på vägen till Blå Lotus träffade jag Ilian. stannade i ca 3 minuter och snackade med honom:)
Sen satt vi på Blå Lotus. Jag köpte en brownie och en hallonsoda. Vi satt där och snackade.Det var jättemysigt!
Sen var Lisa tvungen att åka på sin träning :(
Men jag , Siri och Mathilda gick hem till mej, packade en picnik korg full med bullar och chipps och gick till Ivarlos park på maria berget och satt där och hade det mysigt! Det ligger bara intill mig så det tog 3 min att gå dit. Vi satt där och fikade (igen) och så!
Sen gick vi hem till mig och såg på tv. När vi sedan blev hungriga gick vi till Donken!
Men nu har Mathilda och Siri åkt hem och jag har sjukt tråkigt!
Hahahahahha bild från i vintras! HAAHHA kolla mej där borta i bakgrunden.. vackert ;)

Kommentarer
Postat av: Johnlena

Very nice site. Well laid out.

2011-01-02 @ 17:23:28
URL: http://johnlena.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0