Inköpslista!

Tjusän. Vaknade nyss av ett samtal från en gammal vän. Jag är sjukt trött!
Jusdet, förlåt för dålig uppdatering en jag var i Norrtälje och jag orkade inte ta med mig min dator.
På Tisdag åker jag till Spanien (Las Palmas) det ska bli så jääääävla skönt!
Ska sitta och nörda vid Youtube och Andreas Wijk så jag kan ladda ner det och lyssna på det på stranden när man ligger och schteeker!
Det ska bli en MASSA SHOPPING där med! Jag ska leta efter:
*Ett par jeans
*Ett par shorts
*En snygg byxdress
*Snygga skor
*Mycket smink
*WESC hörlurar & kläder
*Sweet keps
a det är typ allt!
Slänger in en bild på mig förra sommaren ag var i spanien.. jag vet skit fin men det får ni tåla!
Åh, saknar mina gamla solglasögon...
Måste hitta ett par snygga nya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0