KOMMER SAKNA DEJ SYSTER! <3

GodMoron folket! Inatt hat jag sovit... ca.. 4 timmar... åh vad skönt!
Och sen när jag drömde världens bästa dröm så väckte pappa mej!!!! FUKK LIFE!
Men men!
Idag är det "klassens" dag i skolan. Men så klart så särbehandlas vår klass så nu ska hela arbetslaget ha en dag tsm.. Yey! *suck*
Sen efter ska jag och några till dra till grönan. Det ska bli typ som en "hejdå" sak. Hanna ska åka till grekland i 7 veckor... KOMMER SAKNA DEJ SYSTER!
Sen ikväll kanske cicci skulle sova över (?) Hihi!
JUSDET! NU är det bara 5 dagar kvar till skolavslutning! Fyfan va skönt! bara skit i allt och dra iväg!
Sen dagen eter ska jag åka och se på Sallys avslutning!
Yeeeh syster!
Men ja... väldigt meningslöst inlägg... MEN DET FÅR NI STÅ UT MED^^
Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0