streetdance!

Hejsan! förlåt för en usel uppdatering! Men jag har haft fullt upp! Moa har ju kommit till stan och jag vill hellre vara med henne än att sitta och geeka vid bloggen!
Men iallafall! Igår var jag och Moa på bio, Streetdance 3d. SÅ JÄVLA BRA! och nu ska jag och Moa börja på street dance! Hon har redan gått jättemånga år och är awesome! så vi ska börja i en avanserad grupp så nu på sommarlovet ska hon undervisa mej^^ HASHAHA! det kommer också gå så jäävla bra!
Men filmen var helt underbar! Det ryckte i hela kroppen och man ville själv dansa!
REKOMMENDERAS MYCKET ATT SE!
idag åker jag till Norrtälje och firar midsommar.. fett kul! *host*
Men aja. ska vänta tills mamma kommer hem från min morgon tur så ska vi åka...
TRÅÅKIGT!
men alla får smsa mej!
pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0