HATAR NÄR

Hatar när
-du bara försvinner från mitt liv och inte ens märker det.
- Folk som tror att dom förstår mej men dom inte vet ett piss!
-Folk säger att dom har problem och när man frågar vad felet är vill/orkar de inte prata om det, men om du inte vill snacka om det, VARFÖR NÄMNA DET DÅ?!
-Folk som skryter om sitt yttre. Visst man ska ha bra självförtroende,men man behöver inte gå runt bland alla och typ säga väldigt högt: Idag är jag skit snygg, tycker inte du det med?! *STÖR MEJ*
-Att Mathilda Marklund är och åker skidor och inte är hemma än men kommer på måndag!!! SAKNAR DEJ BBY!<3
- Folk som tror ätt dom är så mycket bättre än alla andra.
-Människor som bara  skiter i allas känslor och bara bryr sej om sina egna!
Japp dte var det mesta jag stör mej på, och personen vet vad jag menar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0