hemma igen!

Hej! förlåt för jag inte har bloggat och uppdaterat, men jag har varit i Övik hos moa, och jag är hellre med moa än att sitta vid datorn och blogga? haha men jag ska sammanfatta 4 dagar snabbt!
i torsdags var jag i skolan med moa. det var okej. rätt tråkigt. efter det drog vi till hem till moa, sen gick vi till anton och sköt med plast kulor och såg på tv.
i fredags bakade jag och moa, lekte i snön och sen drog till anton och såg på "skattkammar planeten"
i lördags var vi hemma hos hanna och bakade chokldbollar och sen drog vi till tina. där såg vi på tv och sen nån film. vi gick till macken och ja, hade kul!
sen på söndagen åkte jag och moa till sthlm. på bussen satt vi och sjöng, sov och skrattade.
idag så var jag i skolan. moa följde med. det var en rätt seg och tråkig dag, men jaja. sen var vi i södermalm skolan och hälsade på några vänner. jag, moa och joel var kvar utanför till kvart  över 4... snacka om att vi har skrattat!
men jaja
nu ska jag titta på tv!!
puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0