Inne och Ute lista

Nu är det inne och ute listan!
Blondin bellas och Tyras nya talk show.
- Dom ska ha en talk show på webben. Den ska bara handla om Bloggar. Om vad som händer i blogg världen, om olika bloggare och så. Det ska bli så kul och se!! *längtar*
Make up store.
Gick förbi Make up stores affär idag på Götgatsbacken. Såg så himla fina ögonskuggor, rougar och läppstift! Jag ska gå dit när mitt smink är slut (snart) och shoppa upp nytt frächt vår smink!
Och det är hyfsat billigt, håller länge och har bra kvalitet. Jag har en täck grej där ifrån, har haft den i typ ett halv år, och den är inte ens halv tom. Jag använder inte så mycket smink, men ändå. Tipsar alla om att Make up store har de bästa ljusa vår sminket!
Lady Gaga.
Hon är så himla fin. Hennes hår (när det var långt och vitt) är så vackert i "love game" videon! vill ha hennes hår!men hon har klippt sej.. det är lite synd för vem vill inte ah sånt hår som hon hade?! Och hennes låt "telephone" som hon gjorde tillsammans med beyonce var ju skit bra! en riktigt bra förfest låt! Såg deras 9 minuters video idag. det var lite märklig, men intressant. men lade gaga är iallafall en vacker människa! Om ni inte tycker samma som jag, ni får gärna skriva varför. men JAG behåller min åsikt om henne!
Kenza.
Är jättebra på bild, riktigt snygg. MEN hennes Blogg är så extremt tråkig! Den handlar typ om inget. Om man vill sonma, läs kenza blogg. Hon verkar jätte snäll och så, men hon har typ inget att skriva om. hon kan lika gärna skriva om grisar? Men jaja...
det var veckans inne och ute lista!! blir en varje fredag!
puss!<3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Äääälskar makeupstore! :D Typ allt mitt smink är därifrån? :p förutom typ småsaker som kajal och så... Men jag tycker att det är skitdyrt? Lixom deras "coverallmix-burk" är ganska liten och kostar typ 265 :o

2010-03-25 @ 19:38:53
URL: http://sofiericalways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0