Mer om mej

NU ska ni få lära känna mej lite mer som person.
BARDOM: Jag bodde i Tyresö från jag föddes till jag var elva år. Sedan flyttade jag till Södermalm.
Min bästa vän som jag känt sen jag var 1,5 år och har gått i samma dagis och skola som tills 2an heter Frida. Min andra bästa barndoms vän heter Sara. Jag har känt henne ända sen hon föddes (hon är ett år yngre än mej)
DAGENS INTRESSEN: Just nu skriver jag mycket. håller på att skriva en bok, vet inte hur bra det går. men den blir klar i sin om tid. Min bästa vän bor i Norrland. Hon heter Moa. jag har känt henne i ca 1 år och 2 månader. Men det känns som en evighet. Vi är som systrar.
I FRAMTIDEN: Ska jag flytta till New York och studera till att bli Jurist. Ska bo där i ca 1-2 år med Moa och utbilda mej lite. Då lär jag mej Engelska och även finns det väldigt bra skolor där.
Ja nu vet ni lite mer om vem jag är!!
Gammal men rolig bild på mej. Första gången jag och Moa sov tillsammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0