Tack vet jag Mamma och Pappa!

Heej!! Nu har jag studerat (?) i mer än en timme. Pappa hjälpte mej. Nu känns allt lite bättre, men FORTFARANDE känns allt jobbigt med prov och allt. Jag förstår inte varför man ska ha prov? asså man får bara så jävla mycket press på sej (jag får det iallafall) och jag känner mej as stressad... men det är skönt att ha mamma och pappa då! eftersom mamma är lärare och kan hjälpa mej att lära mej glosor och so. och pappa som är bra på språk som kan hjälpa mej inom engelska och franska. Men ibland hjälper min kära syster Clara mej i matte och franska.  Hon ska själv flytta till frankrike och studera i solbon (vet ej hur det stavas) och ha det skojj! men då får jag mer plats hemma och kommer vara ensam mer hemma!! wohoo!!
men nu ska jag se på tv och mysa!!
puss!<3
Jag förra veckan på is-passet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0