Dusch, beslutångest, hem till Lisa, fest hos Johanna

God Morgon

Vaknade för ca en halvtimme sen.. kan verkligen inte sova länge hemma eftersom mina kära mamma och pappa är uppe skit tidigt och snackar, gör te och läser tidningen. Och jag har rummet intill köket.. underbart! så varje helg så vaknar man ca kl halv 9 och sen somnar om men igen kvart i 10 så vaknar man igen! åh vad skönt! en underbar väckning!
Men iallafall! Nu ska jag ta en dusch och fixa mig för idag ska Johanna ha sin födelsedags fest! Grattis lite i efterskoot gumman! (hon fyller den 11 april) haha
Vette fan vad jag ska ha på mig. Nått fint!
Hihi jag har köpt en present oxå! Men det säger jag inte vad det är för hon kanske läser min blogg och då blir det inte så kul när hon ska öppna den...
Men nu ska jag sitta och ha beslutångest och välja kläder... *Jobbigt*
Men bloggar lite innan jag åker hemmifrån, hem till Lisa!
Grattis Johanna i efterskott! <3
pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0