Min dag på gröna lund med Sara, Lisa, MAthilda, Siri och Johanna (robin och kristoffer)

Kom nyss hem från Gröna lund. Asså vet ni hur kul jag har haft?!
Hahahah
Alla möttes vid slussen. sen tog vi djurgårds färjan över till grönan.
Där stog vi i kö i ca en och en halv timme, två timmar. Men det var en jättegullig tjej som gav mej sin nummerlapp så jag fick hoppa fram ca 70 nummer! Jättesöt tjej! Många tack till dej! Köpte mitt Guldkort idag...
Men sen när allla hade köpt det alla skulle ha började vi åka karuseller! Wiiii! Hade sjukt kul! Träffade lite människor där som man kände... Haha
Jusdet! vi träffade Johannas Kille där inne... han var jättegullig mot Johanna!!! ÅÅÅÅh vad gulliga dom var!
Sen åt vi och åkte mer karuseller!
Senare brjade det regna... Det stog som spön i backen när jag och Lisa satt i Extream... not okey!
Men det var rät kul. Men lite regn stoppade inte oss från att fortsätta att åka och ha kul!
Vi åkte och åkte i regn.. fett fin man blev då!
Hahah men sen så drog jag, Mathilda och Lisa hem för dom skull hem och jag var trött och har ont i halsen. då var klockan typ 10 över 10.
Sen när jag hade lämnat av dom vis slussen ringde jag Ilian för jag var rädd, såg typ inte en jävel på gatan.. klart man blir rädd då!
Hahah men nu ska jag ta mej en kopp te och ta en dusch!
Puss på er alla! Bilder kommer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0