NU ÄR BLOGG PAUSEN ÖVER!

NU ÄR BLOGG PAUSEN ÖÖÖVER!!!HIHI
Aja kunde inte hålla mig för att göra ett blogginlägg!!  Har alltid så tråkigt på mornarna så varför inte ett blogginlägg?
Men iallafall, jag kan berätta lite om igår.
Jag träffade Ilian och Tesen sen drog vi och mötte lite människor och drog hem till Åke och såg fotbolls matchen på kanal 6. Va själv inte lika insatt som alla andra. Visste inte ens vilka lag som spelade... haha.
Sen runt kl elva drog jag och Emma. Sen när jag kom hem såg jag på film och så!
Idag vet jag inte vad jag ska göra... Det regnar så det är inte direkt prio 1 på listan att sola idag! Hahah men ikväll ska jag iallafall träffa Ilian tror jag.
Men nu ska jag se klart Kung fu Panda!
pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0