"Tre flickor i en hytt... hur kan det gå?" "Som en misslyckad porrfilm!"

Hej! Förlåt för dålig uppdatering, men kom nyss hem. Har knappt varit hemma idag. Efter skolan drog jag,Mathilda,Hanna och Lisa till Lisas båt och åkte ut med den och solade. Skit mysigt förutom att det blåste ch var skit kallt och solen lös inte hela tiden! Haha! Jag, Hanna och Mathilda var nere i hytten så det började gunga. Haha mathilda höll på att sätta på sej shorts, jag skulle sätta på mej mina jeans och Hanna skulle ner. Hanna trillade i dikskon och sen trillade hon i soffan och kom inte upp.  Jag och Mathilda bara svajade runt medans Lisa stog utanför och skrattade åt oss. "Tre flickor i en liten hytt, hur kan det gå?" "Som en misslyckad porrfilm!" Hahah! Sen satt vi och åt kex chocklad och dansade runt på båten! Men dagen var iallafann skit mysig med er tjejer!
Sen när jag kom hem hann jag byta tröja och snacka med mamma innan jag drog hem till Ilian. Där såg vi på OC! msigt värre!
Mer bilder kommer imorgon!
pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0