Om moi!

Jag fick en fråga i ett tidigare inlägg om att jag skulle berätta lite mer om mig, så nu ska jag göra ett fint litet inlägg om MIG.
Ah, vad ska man säga om mig...
Jag heter Blanca Eliasson och går på Åsö grundskola i 8H.
Jag brukar vara ned vänner, vara innepå datorn och spela mycket musik på fritiden.  Går på valthorn och har gjort det i snart 6 år. men spelar även gitarr och piano.
Öhm.. jg bor i södermalms hjärta, hornsgatan, och det är där det mesta om mig står skrivet i gatorna.  haha
Jag åker utomlans rätt mycket. Har en lägenhet i spanien.
Älskar att ka skidor när snön är ute, men är inte så bra. hehe. Önska jag vore^^
Jg har bott i Tryesö tills jag va 11 år.
Jag går på konfirmation i Sofia kyrka med min bästa vän Moa och vi ska åka till Italien i vår!
Har bytt skola rätt mycket, men det är skojj!
Öhm.. vafan mer kan man säga om mig...
Jo! jag skriver väldigt mycket och lyssnar extremt mycket på musik! Hahah beroende av musik!
Ah.. ikväll ska jag ut med Linnea, Martha, Stellan, John och fler och ta en sista kväll ute!
Sen får restan av hösten vara innomhus!
Det va lite om mig och mitt... roliga liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0