Älskling du betyder mest för mig!

Jag har känt dig sen första dagen du föddes. Jag har växt upp med dig. Jag har ringt dig, kommit till dig varje gång jag varit ledsen, varje gång jag velat höra din röst.
Alla dessa dagar tillsammans, så många minnen.
Alla dessa somrar, alla dessa vintrar.
Alla snö krig och alla vattenkrig.
Alla gånger vi hoppat studsmatta på mitt landställe. Varje gång vi har sovit hos varandra.
Det går inte att räkna hur många minnen vi har. Dom är oändliga!
Alla dessa skratt, alla dessa leenden vi har haft i alla år tillsammans!
och tänk, på alla 13 år, inte ett ända bråk! Inte ens tjafs!
Du är min syster på riktigt!
Jag har växt upp med dig, du har växt upp med mig.
Hahah förstår inte hur vi kan vara så bra vänner"!
Det är inte alltid två människor klickar så speciellt.
Men vi gjorde det!
Våra mammor har varit vänner och känt varandra hela sina liv.
Våra pappor har känt varandra sen dom var 17.
Vi ska aldrig släppa taget. eller hur?
Vi förevigt!
Jag kan inte räkna hur mycket jag älskar dig. du har alltid varit där för mig. I vått och torrt !
Och vi ska gifta oss! Eller hur!
Du är den jag älskar mest.
Du känner mig bäst. Bättre än vad jag känner mig själv.
<3
DU är finast älskling <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Åhhhh, taaack så mycket! Älskar dig över hela mitt hjärta. Du betyder allt, finns alltid där för en. Vi måste vara systrar föralltid. Du och jag! <3333

2010-09-15 @ 20:25:25
URL: http://sommarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0