Jag måste bättra mig!

Har inte bloggat mycket. Men har precis börjat 8an och det är mycket med betyd och skit... Orkar inte lixom blogga när jag har prov, läxförhör m.m.
Men det ska bli bättre med det!
Idag har jag iallafall shoppat med Emil och Joel.
Skojigt skojjigt!
Men innan var jag med Johanna, Sara, Stellan, John, Joel,Emil och tom. Vi var på Blå Lotus och fikade. Mys!
Sen så drog dom andra!
Men köpte en  Bertinson Skjorta. Den är ljusblå och shiit fin!
Köpt på The Casbah.
Visar bild sen!
Pöss!

Kommentarer
Postat av: Emelie

fyfan vad du är vacker :o

Och jag vill också fika på blå lotus nån gång :C

Du får fika där för mig istället :D

Din header är grymt vacker.

Ta hand om dig!

2010-09-04 @ 17:31:57
URL: http://anxietycore.blogg.se/
Postat av: Aremathea

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...

2011-11-08 @ 10:50:46
URL: http://aremathea.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0