Pluggis!

Nu har jag fan pluggat i en timme! Käner mig jätteduktig! Kommer vara en stjärna på provet på Tisdag!
Idag ska jag valvaka med Stelllan (martha och linea) har inte hör av dom än. men ska ringa sen.
Är sjukt spänd på vilka som vinner!
Vilka kan det bli?
Kom på en sak när jag satt vid matbordet och skrev för fullt, att jag har blivit en jävla plugghäst! aAHHAHA! Till och med min snälla Syster tycker det med! HAHAHAH!
Men det är väl bra. Vill satsa på skolan och få bra betyd. Vill inte sluta som någon söndr solad solarie brud med förstorade läppar och snea oppererade bröst. Vill ha ett jobb. Inte bara sitta ramför datorn och blogga hela livet ut.. shit va skojj det skulle vara då! HAAHHA!
Men nu ska jag fortsätta angagera mig i att ring Stellis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0