Tar livet i mina egna händer, inte låter dig styra mig.

Jag följer minsta vink du ger mig. Bara för du är någon speciell för mig.
Det kan inte gå en dag utan att jag tänker på dig. Det river i och drar i mitt hjärta när jag inte får vara med dig varje dag.
Ord, minnen, skratt vi har haft, jag vill vara med om dom om och om igen. Varje dag.
Jag klarar mig utan dig.
Jag kan inte ens stå när du inte ser på....
Du har fått mig att le dom här dagarna, veckorna, månaderna, året vi har känt varandra.
Så fort jag ser ditt leende, vill jag bara stanna tiden och stanna hör förevigt...

Kommentarer
Postat av: Runemargrethe

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2011-11-08 @ 16:51:30
URL: http://runemargrethe.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0