Hej!

Förlåt för jag inte har bloggat på typ 2 dagar! Men mitt internett och varit cp och allt!
Det stog att jag var uppkopplad till mitt internett, en sen när jag skulle in på facebook blogg.se eller så stog det att jag inte var ansluten? jätteknäppt! Försökte fixa det skit länge men aja orade inte efter en timme . ahahha
Igår va träffade jag Cicci kl 1 och tog en fika på Fotöljen. Hade SÅ ycket att prata om.
Sen gick vi och köpte chipps och dricka och satt i mitt ru och va fett slakiga!
Drygt vid fem gick cicci, för jag skulle hem till sara på middag med min familj. Har inte sätt sara på sjukt länge så det va kul att få se min lilla sockertopp!
Under hel kvällen lekte vi kurragömma med hennes lillasyster, sjöng kareoke (vi var grymma) och pt liite för mycket goodis!
Nu ska jag ta en långdusch, ta bort smiket från igår och chia framför tvn lite. Sen blir de att greppa tag i mobilen och ringa till några :)
Pics från igår. Foto: Cicci

Kommentarer
Postat av: du vet vem jag e

Du e sÅ söt <3 älskar dig

2011-01-20 @ 22:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0