Ja nu kör vi på den här roliga Listan!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja verkligen, man gör ju nya saker ju mer tiden går men japp det gjorde jag.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag tror inte jag hade något nyårslöfte!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Ja...
5. Vilka länder besökte du? Spanien ( gånger)
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Hmm, det är en del saker.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Det finns ju många saker man kommer ihåg... men tror nog 11 april.
8. Vad var din största framgång 2010? Ny funna vänner!
9. Största misstaget? Njä, att jag slösat tid på onödiga saker
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja såklart har man varit sjuk. 
11. Bästa köpet? Ojoj, ett par jeans på berska
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder & fika
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Absolut, alla mina goa vänner 
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? F.A.G 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både. Fanns tider jag var gladare, och tider jag var mer sorgsen
16. Vad önskar du att du gjort mer? Ha mer kul
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Lagt ner min energi på personer som inte var värda det.
18. Hur tillbringar du julen? Med familjen i vår lägte riktigt
31. Vem saknade du? *privat*
32. De bästa nya människorna du träffade? Mina goa nya vänner!
En natt att minnas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0