Jag är typ trött

Trots min sovmorgon så är jag sjuukt jävla trött och orkar inte gå till skolan. Men duktig som är jag *HOST* Går jag iallafall.
Tänk att det bar gått 2 dagar på terminen och man vill skuta vissa i huvet redan... Mm fett skojj!
Men problemet är nog att VISSA är så sjukt inkapabla att göra ett jotum! PÅRIKTIGT så är VISSA riktigt korkade och tror att dom är nått speciellt. Springer runt och "flummar" som du säger det -.-
JAG ORKAR INGE MER!
fyfan för skolan. Önskar man kunde böra i en ny klass varje år. För då kunde man slippa alla irritationer på VISSA!
MEN det roligaste av allt är att denna "VISSA" tror att hon/ han (säger inte hemligheter här mohahahaha) Vet allt, Kan allt och tror att hon/han är så jävla ball!
Got to thing to tell you babe, YOU PATHETIC!
Japp nu har jag fått ut mit lite morgons irritation!
Oh nu är det en ny dag och jag får försöka hålla mig utan att få et aggup utbrott!
Ha en härlig dag!
Kul att man ser nått oxå på min underbara webbcam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0